środa, 12 sierpnia 2015

Sweet pink day, sweet pink dress

Dzisiaj przychodzę do Was z całkiem inną stylizacją, bardziej dziewczęcą, z którą w końcu każda z nas musi się zmierzyć.. Mowa o eleganckiej sukience, wysokich butach i ozdobnej torebce, w której trzymamy najpotrzebniejsze rzeczy. Ja, jako dominujący kolor wybrałam pudrowy róż, który uzupełniłam, w przypadku butów jak i torebki, masywną czernią, która choć w minimalnym stopniu neutralizuje delikatność, a dodaję w pewnej mierze charakteru :)

Sukienka, tak samo jak i buty pochodzą ze sklepu H&M, natomiast kopertówka z Goodnight Macaroon, do których przekierowania możecie standardowo znaleźć pod zdjęciami :)
Łapiąc ostatnie promienie zachodzącego słońca, poniżej przedstawiam Wam wybrane przeze mnie zestawienie ubrań..
























  
Sukienka - H&M
Buty - H&M

23 komentarze:

  1. Gdzie się podziały wszystkie komentarze? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam odłączyć bloggera od konta google+, bo dużo osób nie mogło komentować, a jednym z tego (nieplanowanych) skutków było usunięcie się komentarzy z tego i poprzedniego posta. Tak to jest, jak się wszystko tak nierozważnie klika haha

      Usuń
    2. Ojej..:( No to wychodzi na to, że musze powtórzyć..

      Cudnie wyglądasz w tak delikatnych barwach i mam nadzieje że jeszcze Cię w takich zobaczę!!
      Pozdrawiam <33

      Usuń
  2. Jak Ci ladnie w takiej stylizzacji ;) ikracodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo to że nie przepadam za sukienkami, Ty wyglądasz w niej bardzo ładnie. Z postu na post coraz bardziej zazdroszczę Ci figury ;) I czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w końcu trzeba się przełamać do sukienek, najwidoczniej i mój czas nadszedł :D
      Dziękuję, następny już niedługo!

      Usuń
  4. Aż skuszę się założyć moją starą sukienkę :D Śllicznie
    Pozdrawiam, Łucja ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo ta sukienka, a do tego fajnie się na tobie prezentuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się torebka, tylko niegdzie niestety nie mogę jej znaleźć na stronie, jaką podałaś.. :(( Ps. wyglądasz przeuroczo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiając ją na bloga też sama zauważyłam, że nie ma jej w sprzedaży, dlatego podałam przekierowanie na stronę główną sklepu. Obserwuj co jakiś czas, może jeszcze się pojawi :)

      Usuń
    2. już znalazłam podobną. ;)

      Usuń
  7. Gdzie kupiłaś swoje białe superstary, które miałaś w poprzednim poście? I świetna stylizacjia! :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi przypominasz Lindsay Lohan idk

    OdpowiedzUsuń
  9. AMZI, super look, ale buty do kosza (ale jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny w tych samych butach :D w każdym razie dziękuję

      Usuń