wtorek, 8 września 2015

Back to school

Tak jak w ostatnim poście wspominałam, czas zacząć sezon jesienny! Pora odłożyć w głąb szafy krótkie spodenki i cienkie topy, a powitać długie, ciepłe sweterki i wygodne spodnie. Chciałam Wam pokazać nowy, kremowy kardigan z Reserved, który w moim przypadku posłużył jako płaszczyk, jasne spodnie jeansowe, które jak i okulary są z Primarku oraz zwyczajny biały t-shirt, do którego pod kolor dobrałam znane Wam już moje Superstary i torbę z Bershki :)

Na marginesie nr 1..
Chciałam każdemu z osobna podziękować za bycie stałymi czytelnikami mojego bloga i za zostawione pod postami Wasze komentarze, które są dla mnie OGROMNĄ motywacją do dalszego działania 

Na marginesie nr 2..
Chciałam Wam przypomnieć o zadawaniu mi pytań do filmiku, który już wkrótce zamierzam nagrać na yt. Możecie je wysyłać na mojego starego aska, do którego link znajdziecie poniżej. Nie zapomnijcie na końcu dodawać # "filmik", żebym mogła je odróżnić od pozostałych ;)


To na tyle, zapraszam Was do wizualnej części posta :)



Sweterek - Reserved
Koszulka - Diy
Spodnie - Primark
Buty - Adidas
Torba - Bershka
Okulary - Primark
Zegarek - Casio







26 komentarzy:

  1. Ten kardigan jest świetny. Po prostu uwielbiam twój styl!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Twoja ulubiona youtuberka (zagraniczna, polska obojetne) i bloggerka
    2. Twoje ulubione miasto (w Polsce i na świecie)
    3. Co najbardziej lubisz w swoim życiu?
    4. Na jakim profilu jesteś?
    5. Gdzie planujesz jechać we wakacje 2016?
    6. Czemu nie ma już zdjęć z Dominiką na insta?:( Może zrobicie kiedyś wspólnie post?
    7. Czy można do ciebie napisać dm na insta i się zapoznać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 6. już teraz odpowiem - Dominika mieszka w Warszawie, ja w Poznaniu i dlatego tak rzadko się widzimy.. Ale niedługo planujemy się już w końcu zobaczyć, więc na pewno coś nowego się pojawi! :)

      Usuń
  3. Ale masz chude nóżki! Najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże.. cudowna ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo przyjemnie się ciebie czyta i ogląda twoje zdjęcia, poprawiasz humor, świetna robota ! I powodzenia, oby tak dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Znow widze u Cb te adidasy i znow swietnie wygladaja. Jezeli do wszystkiego one tak pasuja to az sama mam ochote je kupic.. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiam nad kolejną parą, więc naprawdę polecam :)

      Usuń
  7. zegarek i kardigan podbiły moje serce :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny pierścionek, skąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie <3 uwielbiam takie proste looki!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna codzienna stylizacja ;) Bardzo ładnie wyglądasz !

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. what a cute girl..:)
    amazing..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigan - CUDO ! Calość bardzo ładnie razem wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia! A te spodniee, po prostu się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia i mega cudowny sweterek :):) http://marliyyne.blogspot.com/2015/09/small-things-become-big_8.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, cudnie wyglądasz ♥
    Obserwuję ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza!
    Post jak zawsze świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się zmieniłaś jejciu
    Piękna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń