sobota, 8 sierpnia 2015

Don't forget about stripes

Czterdziesto-stopniowy upał za oknem jest chyba idealnym powodem do pozostania w swoim chłodnym, przytulnym pokoju i napisania wyczekiwanego kolejnego posta.
Swoją drogą, korzystając z wakacji, będę starała się dodawać posty jak najczęściej, abyście nie musieli całymi tygodniami na nie czekać. Chciałabym Was również poinformować, że mam w planach już niedługo znów zająć się moim kanałem na YouTube, o który tak pytaliście i który już od otwarcia bloga możecie znaleźć w zakładkach pod nagłówkiem. Jeśli chcecie być od razu na bieżąco, możecie dodać go do subskrybowanych kanałów już teraz, w przeciwnym razie o nowościach będziecie dowiadywali się z mojego fanpage Letjuliet oraz bloga :)

***

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować look nieco mniej sportowy, bardziej formalny od poprzedniego, który idealnie nadaje się na wieczorne lub chłodniejsze letnie dni, w którym adekwatnie do pogody nie da się ani przemarznąć ani zagotować.
Założyłam ołówkową, obcisłą sukienkę w paski ze Stradivariusa, otuloną długim, czarnym i przewiewnym sweterkiem z New Look'a, do których dobrałam prostą kopertówkę w tym samym kolorze z Carry. Aby dodać całości nutkę luźnego stylu i poczucia komfortu, jako buty wybrałam moje ulubione białe Adidas Superstar, które jak się okazało fantastycznie dopełniają całość.


Tak prezentuje się wybrany przeze mnie komplet:















Jak Wam się podoba?

Sukienka - Stradivarius
Kardigan - New Look
Kopertówka - Carry
Buty - Adidas Superstar


Facebook ~ Instagram


6 komentarzy:

  1. Powodzenia w odzyskiwaniu komentarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wszystko razem wygląda, niby prosto, ale robi wrażenie. :)
    cieszę się, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)
    Strasznie się zmieniłaś oczywiście wyładniałaś, kompletnie bym Cię nie poznała gdybyś nie wspomniała o tym, że można Cię skojarzyć z yt jako AmziVlog . Świetnie Ci idzie prowadzenie bloga oby tak dalej !! :D

    OdpowiedzUsuń